Weekly Diary #8

Een rustiger weekje was het afgelopen dagen. Niet erg, want volgende week belooft een hectische drukke week te worden. En zo wisselt mijn leven zichzelf lekker af. Prima. Er zijn dus ook iets minder foto’s dan normaal gesproken. Ik ben praktisch de deur niet uitgeweest (ja, dat is ook het leven van een freelance journalist & tekstschrijver), dus het zijn nogal huiselijke foto’s. Wel knutselde ik deze week veel (waaronder een visionboard!). Kijk je mee?


Healthy, Simple & Vega: mijn lunch deze week. Een boterhammetje roosteren in de oven, en dan met baba ganoush en olijven. Of met groene pesto en tomaat. Hmmm.


We wilden al een tijdje een laserpen voor Coco, omdat we op filmpjes altijd zagen dat katten dat zo leuk vinden. En het is inderdaad waanzinnig leuk! Ze rent er als een malle achter aan, en trippelt met die kleine pootjes van de ene naar de andere kant naar de kamer. Het is alleen wel zielig dat ze naderhand echt nog een kwartier helemaal alert naar  het rode stipje loopt te zoeken.


We kochten ook nog een doosje met speeltjes (omdat we anders niet genoeg hadden om het te kunnen laten verzenden). Dat kaas-doosje hierboven, superschattig. Voor drie euro kreeg je zeven speeltjes. Echt de moeite waard! Zoals je ziet, zijn er hier maar zes. Coco had meteen al een balletje op het oog waar ze mee ging spelen, nog voordat ik de foto kon maken. Een harig balletje, waardoor haar nageltjes aan de haartjes blijven hangen, en ze het balletje dus kan behandelen als prooi. O ja, en de gestreepte muis heeft inmiddels geen staart meer.


Deze week stond in het teken van knutselen. Ik maakte eindelijk mijn visionboard af..


Er komt nog een speciale post over mijn visionboard, en een how to. Hier alvast het proces zelf..

2013-01-08 13.53.01
Coco weet altijd precies de plekjes uit te zoeken die mij niet goed uitkomen. Dit is mijn werkplek, en één van Coco’s favoriete slaapplekken.


Maandagavond was ik alleen thuis. Ik had totaal geen zin om te koken, maar mocht van mezelf geen pizza bestellen. Ik eet elke vrijdag pizza (als ik dat niet afspreek met mezelf wordt het elke dag), en bovendien had ik er maandag niet eens zin in. Dus ik sleepte mezelf naar de supermarkt, kocht een pot Indiase saus, naanbrood en veel groenten, en maakte een heerlijke groentencurry. Het was echt om van te smikkelen!


Dit idee zag ik voorbij komen op Twitter, op nieuwjaarsdag. Ik schrijf er nog een post over! Super leuk 🙂

Hoe was jullie week?

Bron foto’s: alle foto’s in deze post heb ik zelf gemaakt, en het copyright ligt dan ook bij mij. Gebruiken mag alleen met bronvermelding.

4 gedachten over “Weekly Diary #8

Geef een reactie

