Weekly Diary #9

Deze week kun je voor mij samenvatten in vier woorden: telefoon is altijd leeg. Daardoor kon ik dus heel vaak geen foto’s maken als ik dat wel wilde. Vandaar de weinige foto’s, sorry! Dat betekent niet dat ik niks gedaan heb deze week. Ik heb juist heel veel gewerkt. Ik heb door de sneeuw gewandeld (ZO. KOUD), wat echt wonderschoon is in de binnenstad van Utrecht. Ik werkte een dag buiten de deur in een geweldige werfkelder. Maar verder heb ik weer veel thuisgewerkt (saai). Op vrijdag dronk ik gezellig thee met Louise. Maar wederom geen foto’s door mijn telefoon die faalt.


Ik redigeerde deze week een manuscript. Super leuk om te doen. Heerlijk om met mijn talenknobbel aan de gang te gaan. Normaal gesproken doe ik dat ook met schrijven, maar het corrigeren van teksten is toch ook wel heel leuk! En zeker als het voor een echt boek is!


Het is trouwens volgens mij tijd voor een was bij ons thuis. Maar ondanks dat deze foto drie dagen oud is, is er nog niets veranderd. Als je net een paar uur hebt gestreken, kijk je wel uit dat je niet weer een nieuwe lading schone was produceert :-).

Niets lekkerder dan thuiskomen uit de sneeuw en kou, en op de bank ploffen met soep en ciabatta. Hmmmm. Ik vind soep het ultieme ‘wintereten’.


Na het werken doe ik niets liever dan me omkleden en in deze comfi (en o zo lelijke) combinatie op de bank te duiken. Zooooo fijn. En dan lekker filmpjes kijken.


Ik dronk daarbij twee keer een glas Whiskey-cola. We hebben nog super veel flessen drank in huis staan die we allemaal kregen voor onze housewarming (waarom vraag ik je?). Vriend en ik zijn allebei geen flinke drinkers, dus we lengen het maar flink aan met cola. Heerlijk om af en toe een glaasje te drinken op de bank.


En vrijdagavond is nog steeds pizza-avond! We maakten zelf een pizza en maakten ‘m redelijk gezond. Met tomatensaus, mozzarella, champignons, knoflook en tomaat. En verse kruiden natuurlijk. Hij was heerlijk en viel niet zo zwaar op de maag door het gebrek aan vlees en (veel) kaas. Aanrader!

Volgende week beloof ik wat meer foto’s te maken! Al moet ik een nieuwe telefoon halen. Daarover gesproken. Heeft iemand nog een iPhone 4s in de aanbieding? Die wil ik graag kopen, maar ik vind de nieuwprijs zo belachelijk!

Wat gaan jullie komende week doen?

4 gedachten over “Weekly Diary #9

    • Haha ja ik strijk, ik kan er niet tegen als mijn kleding kreukelt. Ik moet eerlijk zeggen dat de stapel schone en gestreken was ook nog niet in de kast hangt. Ik voel me altijd alsof ik een marathon volbracht heb als ik een uur gestreken heb, haha. Daarna verdien ik rust šŸ˜›

Geef een reactie

