Inspirational quotes!

Gisteren was het Blue Monday. Ik deed er niet aan mee, want ik had een High Tea met mijn twee beste vriendinnetjes en ’s avonds een première. Dus leuker kan je maandag niet worden, denk ik zo. Maar deze dinsdag is ook niet alles, natuurlijk. Geen wilde vrije dagen in het verschiet, overal nog steeds sneeuw, rokjesdag lijkt nog eeuwen weg en het weekend ook. Vandaar dat ik op die momenten altijd heerlijk wegduik op Weheartit.com, om wat mooie inspiratie quotes te zoeken. Ik deel ze met je! Hopelijk geven ze jou ook een kickstart!


(LOL!)

Al sinds ik kan lezen, ben ik dol op quotes. Ze geven me soms net even de motivatie die ik nodig heb. En als ik halverwege een pushup lig dood te gaan, dan komt er soms ineens een quote in mijn hoofd waardoor ik toch nog door kan gaan. Bijzonder vind ik dat. Hebben jullie dat ook? Of ben ik de enige die zo quote-verslaafd is?

Wat zijn jouw favoriete quotes?

Bron foto’s: weheartit.com, the-changeis-today.tumblr.com, kristinafur.tumblr.com, mostmotivational.tumblr.com, camille500.tumblr.com, badassstealer.tumblr.com, sfranmraa.tumblr.com, love-luck-kisses-cake.tumblr.com, staypositive.me

4 gedachten over “Inspirational quotes!

Geef een reactie

