Outfit of the week: Flowery goodness

DSC_0504blog

Dit jurkje is één van mijn alltime favorieten. En het is ook ongeveer het enige jurkje waarbij ik bruine hakken draag. De rest van mijn kast is simpelweg niet zo bruin-georienteerd. Het jurkje dat ik draag is dan weliswaar groen, er past wel een bruine riem en schoenen bij. Bij zwart ligt dat anders. Dit jurkje heb ik inmiddels zo vaak aangehad dat er een gat in zit. Godzijdank op een plek waar je het niet ziet (daarom vertel ik ook niet waar), dus ik kan hem nog steeds aan. Wat ook grappig is: ik kwam pas na tientallen keren dragen erachter dat dit jurkje zakken heeft! Hoe gaaf is dat?

DSC_0510blog

DSC_0508blog

DSC_0505blog

DSC_0512blog

Alles wat ik draag is van H&M. Ik zou gesponsord moeten worden, goddammit ;-).

Wat vinden jullie van de outfit?

8 gedachten over “Outfit of the week: Flowery goodness

Geef een reactie

