My life in pictures #10

IMG-20130121-WA0007

Wat heb ik een heerlijke week gehad deze week. Met leuke uitjes (die ik natuurlijk weer niet allemaal heb gefotografeerd), lekkere etentjes en heel veel films. Want; de Oscars-challenge gaat gewoon door. Ik ben deze week erg druk geweest met werk (leuk!), en ging onder andere aan de slag met de paarse Colorbug van Kevin Murphy (messy!). Het goede nieuws: deze week heb ik eindelijk een keer heel veel foto’s. Kijk je mee?


De heerlijkste aller High Tea’s, vind je bij de Bakkerswinkel in Utrecht. Met verse producten gemaakt, en vooral héél veel. Om de verjaardag van één van mijn beste vriendinnetjes te vieren, doken we met zijn drietjes onze vaste High Tea-stek in. Het was super gezellig, en de bediening moest ons om sluitingstijd weer buitenzetten (zoals wel vaker). ‘S avonds ging ik naar een première van Vriend. Hij werkte mee aan de film HIVEN, die in Den Bosch in première ging.


De volgende dag werkte ik verder aan een artikel waaraan ik al het hele weekend *huil* gewerkt had. Over Oprah! Super leuk.

‘S avonds had ik een heerlijk toetje. Vriendin E. had van het weekend een heerlijk toetje gemaakt en mij een stukje gegeven. Lekker opgewarmd en met slagroom gegeten!


Ik experimenteerde afgelopen weekend ook met paars haar. Eerst alleen dip dye, en daarna helemaal paars. Daarover komt nog een aparte update met foto’s.


Tussen alle snoepmomenten even een gezond maaltje inplannen. Van High Tea’s tot kraambezoeken, er waren niet veel gezonde momenten afgelopen week. En het hielp ook niet dat ik halverwege de week mijn rug zo hard had getraind dat ik de twee dagen erna krom liep van de spierpijn.


Altijd leuk om je artikelen terug te lezen in print, vooral als ze op de cover staan!


Toen het van de week weer even sneeuwde, probeerde Coco achter de ruiten sneeuwvlokjes te vangen. Op een schaal van cuteness is dat zeker een duizend. Dus we besloten haar mee te nemen op het balkon, zodat ze de sneeuw van dichtbij kon zien. Ze was geobsedeerd! Niet gek natuurlijk, het was de eerste keer dat ze sneeuw in het echt zag.


Een vier-uur-snack die ik nog probeerde gezonder te maken door champignons en ui toe te voegen. Yum Yum Noodles, altijd heerlijk als je niets in huis hebt!


Afgelopen week kochten we een tienrittenkaart in het Louis Hartlooper complex, waardoor je heel goedkoop naar de film kunt. Echt ideaal voor filmnerds als ik en Vriend. We maakten meteen gebruik van de kaart door naar Life of Pi te gaan. Morgen zie je de review!


Lunch afgelopen week: een kwart stokbrood met champignons, salsa, olijven, mozzarella en kruiden. Goddelijk!!


De 24e waren Vriend en ik vier jaar bij elkaar. Om dat te vieren gingen we samen sushi eten. Ik hoop dat jullie allemaal zo’n leuke man mogen treffen als ik heb. Iemand die je leven mooier maakt, naar je luistert en je begrijpt. Met wie je samen kunt dromen, lachen en huilen, en vooral huilen van het lachen. Met wie je leven een feestje is. Op naar de volgende vier jaar!

Wat hebben jullie deze week gedaan?

4 gedachten over “My life in pictures #10

  1. Yeeey. De High Tea! 🙂 ❤
    Ben er nog van aan het nagenieten 🙂

    Wat een leuke foto van jullie tweetjes ook zeg, vier jaar alweer! Jeeetje, dat gaat supersnel.

Geef een reactie

