Paars haar!

DSC_0521blog
Never mind de pin up pose. Afgelopen week deed ik dan eindelijk wat ik al weken wilde: ik verfde mijn haar paars. Alhoewel, verven… Ik gebruikt de Kevin Murphy Color Bug in het paars. Echt geen aanrader! Alles, maar dan ook ALLES zat onder het paars. Van mijn handen, kleding, bh, kussen, dekbed, pantoffels tot aan de vloer. Wat een ramp. Maar het resultaat mocht er gelukkig wel wezen. En twee keer je haar wassen en het paars is er weer uit, ideaal dus. In de rest van de post heb ik meer foto’s! Do you like?

DSC_0522blog DSC_0514blog DSC_0524blog DSC_0516blog DSC_0517blog DSC_0523blog DSC_0515blog DSC_0526blog DSC_0525blog

Wat vinden jullie van mijn paarse haar?
Ik vond het zelf erg gaaf!

14 gedachten over “Paars haar!

Geef een reactie

