My week in pictures #13

Wat een bizarre week heb ik gehad! Het begon met een weekend vol leuke sociale verplichtingen, ging door in hard werken, om te eindigen in ziekte! Noooo. Maar gelukkig heb ik deze week erg veel foto’s gemaakt, dus kun je wel meegenieten.


Vrijdagavond pizzaavond. Ik maakte deze week zelf pizza. Met paprika, ui, champignons en fetakaas. Mjam!


Zaterdag reisde ik naar Rotterdam voor een familiebezoekje. Maar eerst ontmoette ik Lianne van Theselfhelphipster.com (check die site!). Ze loog niet toen ze vertelde dat ze in Valente de lekkerste brownies ooit hebben. Ons eettempoverschil viel overigens erg op. Toen zij haar brownie op had, moest ik nog een halve. Het voelde net alsof ik twee vierkante kilometer aan brownie aan het eten was. Ik zat nog de hele middag vol. Maar lekker dat het was!


En ’s avonds kreeg ik nog meer lekkers! Mijn familie had notentaart gebakken. Zo lekker! De volgende dag had ik overigens wel meteen hoofdpijn van alle suikers die ik die dag ophad, haha.


En de volgende ochtend werd ik wakker in mijn kinderkamertje in Brabant met dit uitzicht. Prachtig toch?


Die middag ging ik met mijn ouders kijken naar de Carnavalsoptocht in de stad. Maar ik had geen idee dat het ging sneeuwen, en had dus flatjes en een paar hoge hakken meegenomen. Beiden geen succes met een paar centimeter sneeuw op sommige plekken. Dus ik trok mijn wandelschoenen aan en had het de hele tijd heeeeeerlijk warm.


Een van de wagens in de optocht. Heerlijk vind ik de optocht, en carnaval in het algemeen. Ik vier het zelf niet, maar toch. Ik vind het geweldig dat iedereen even gelijk is. Of je nu supermarktmedewerker of advocaat bent, je trekt een gek pak aan, wordt stomdronken en zingt samen liedjes. Heerlijk. En die wagens! Zo mooi! Daar gaat echt maanden werk in, en het is fantastisch om het resultaat te zien.


En ’s avonds was het weer op huis aan. Lekker staan in een trein vol dronken Carnavallers die liedjes zingen. Toen was ik iets minder blij met Carnaval.


Maandag trok ik weer naar het Sanoma gebouw voor een vergadering. En wat was het prachtig om uit het raam te kijken!


Deze week werd ik dol op mijn nieuwe snack: groenten gedipt in hummus. Ik had paprika en komkommer meegenomen met hummus, in een bakje zodat ik ’s middags een gezond tussendoortje had.


De volgende dag lunchte ik met een pita met kaas en champignons, en eentje met -hoe verassend- hummus en komkommer. Simpel en lekker.


Deze week dronk ik ook weer een aantal smoothies. In deze zat onder andere wortel! Goede manier om je vitamientjes binnen te krijgen.


Wederom een heerlijke lunch. Met Vogue en een tosti in het zonnetje. Ik moet echt eens minderen met die kaas trouwens. Ik word al dik als ik er naar kijk, haha.


En toen kwam mijn pakketje binnen! Wat was ik blij. Het is een pakketje van De Tuinen, maar wat er in zit verklap ik lekker nog niet. Producten waarmee ik lekker ga DIY beauty’en. Ofzo. Het resultaat deel ik met jullie binnenkort!


En toen was ik ziek. Vriend had na carnaval een fikse verkoudheid opgelopen, en na een paar dagen kreeg ik ‘m. Ik ben nu (vrijdagavond) nog steeds ziek. Donderdag had ik het koud/warm/alles doet pijn en het keiharde pijnlijke hoesten terwijl ik ook mijn stem kwijt was en mijn keel zeer deed. Ik werkte nog even door om een artikel af te maken (met pijn en moeite, maar wat moet dat moet). Nu heb ik al die symptomen gelukkig niet meer, maar mijn keel voelt nog wel elke keer dat ik slik alsof ik een roestig middeleeuws zwaard doorslik, en ik heb nog steeds geen stem. Helemaal niets. Dat is gek, trouwens. Als je zonder stem naar buiten gaat, dan ben je eigenlijk een soort van gehandicapt, want je kunt helemaal niet communiceren. Heel vreemd om mee te maken.


Vrijdag ging ik met vriend even een luchtje scheppen in het centrum, omdat ik me verder lijfelijk fit voelde. En toen kwam ik dit geweldige initiatief tegen! Een biologische boerenmarkt. Ik had geen idee dat dat bestond! En ze hebben er van alles. Van thee tot chiazaad en van kaas tot brood!


Een hoekje van de biomarkt.


Uiteindelijk shopte ik maar één shirtje, in de H&M (ofcourse). Maar ik ga binnenkort terug, want ik zag heel veel mooie dingen bij Mango en Zara. Maar mijn keel deed zoveel zeer dat ik het niet goed volhield. Dus doken vriend en ik een cafeetje in waar ik kamillethee met honing dronk. Ik heb me toch liters honing naar binnen gewerkt de afgelopen dagen, maar niets helpt!

De lamp in het zaakje. Ik ben de naam vergeten! Maar volgens mij was het iets van ‘De Markt’ ofzo!

Nu maar hopen dat ik dit weekend lekker kan uitzieken.

Hoe was jullie week?

2 gedachten over “My week in pictures #13

Geef een reactie

