My week in pictures #14

Oke confession: ik was halverwege deze post te lui om de foto’s nog door Instagram te halen voor een mooie filter. Seriously, dat duurt uren. Dus ik dacht: de originele foto’s zijn ook prima. Dus bij deze een diary van afgelopen week, met halfgeinstagramde (?!) en half naturel foto’s. Enjoy!



Mijn zaterdag begon ziek. Ik had nog steeds last van mijn verkoudheid en stortte helemaal in. Ik heb de hele dag op de bank en in bed gelegen. Ik besloot mezelf maar een beetje te verwennen met een haarmaskertje. Maar ik had er veel te veel ingedaan (ja, hey, ik weet vrijwel niets van beauty), dus ik moest het zondag nog een keer grondig wassen om de rest eruit te krijgen. Mijn haar was wel mooi shiny afgelopen week, dus ik vind het een WIN.


Ik dronk nog een gezonde smoothie met o.a. boerenkool, maar het mocht niet baten. ‘S middags lag ik slapend op de bank en in bed.

2013-02-16 18.15.04
Dat zag er ongeveer zo uit. Met een dekentje op schoot, vriend bij het voeteneind. ‘S avonds een beetje tv kijken en vroeg naar bed.

2013-02-17 19.43.46
De volgende dag was ik weer helemaal de oude! Wat was ik blij. Ik had mijn stem bijna weer terug en ging ’s avonds lekker met vriend uit eten als verlaat Valentijnsdinertje. Ik at wat sushi met vis maar at  ook veel vega sushi. Van een boel dingen was het de eerste keer dat ik het probeerde, dus niet alles vond ik lekker. Ik ben geen groot omelet en tofu fan, bijvoorbeeld. Maar alles met avocado is voor mij hemel op aarde. Ik voel me er goed bij om als vegetariër eens per maand ofzo een beetje sushi te eten. Ik zag laatst de quote: liever inconsequent goed, dan consequent fout. Nouja, daar schaar ik dit dan maar onder 🙂 I ❤ sushi.

2013-02-18 10.34.57
Op maandagochtend volgde ik weer een lesje Hatha Yoga. Altijd zo fijn als ik de les uitkom en de zon schijnt. Dan kijk ik naar de gracht en de huisjes en word ik helemaal blij!

2013-02-18 14.56.32
‘S middags had ik een brainstorm met de redactie van het tijdschrift waar ik regelmatig voor werk. Heerlijk, onder het genot van zoete dingen (al heb ik er niet veel van op, trots!) en thee. Daarna dook ik nog even de Primark in, en moest ik lastminute beslissen over een reisje met mijn ouders. Binnenkort vertel ik er alles over!

2013-02-19 14.12.15
De volgende dag experimenteerde ik met een salade met quinoa en tofu, maar dat was geen succes. Ik had teveel quinao, en te weinig dingen die het gerecht smaak gaven. Volgende keer iets anders proberen dus!


‘S middags maakte ik echter een heel succesvol experiment: vegan raw brownies. En die waren zo ontzettend goddelijk! Woensdag krijg je het recept!

2013-02-21 12.57.19
Ik lunchte deze week weer een aantal keer met een salade, waarvan deze mijn favoriet is, denk ik. Met appel, fetakaas, tomaat, olijven, rucola en een honing-mosterddressing.

2013-02-21 18.06.22
Wauw! Aan het eind van de middag heb ik altijd de prachtigste zonsondergangen. Onze woonkamer heeft een gigantisch raam, en daardoor kleurt mijn werkplek altijd de mooiste kleuren!

2013-02-21 19.17.37
Donderdagavond aten we een vegaklassieker bij ons in huis: de vegawrap. Zo lekker!

2013-02-21 21.01.50
En ’s avonds zondigde ik met iets teveel Pringles. Oeps.

2013-02-22 09.48.32
Vrijdag werd ik wakker met deze boef op mijn bed. Is er serieus een betere manier om wakker te worden dan een paar minuten uitgebreid knuffelen met je kat? I don’t think so.


Ik had tussen de middag geen zin in salade, maar ik had nog wraps over van de vorige dag. Dus ik dacht: dan verplaats ik mijn salade toch in een wrap? En zo geschiedde. Super lekker!

2013-02-22 12.47.37
En daarna trof ik Coco aan op bed. Waar ze helemaal niet mag liggen (alleen ’s ochtends mag ze even knuffelen met ons op bed). Maar probeer eens nee te zeggen tegen dit poesje. Onmogelijk.

Hoe was jouw week?

2 gedachten over “My week in pictures #14

Geef een reactie

