The Law of Attraction, it works

Weet je nog dat ik schreef over mijn visionboard? En weet je nog dat ik schreef over dat ik zo graag op vakantie wilde? Een citytripje wellicht? Nou. Ik kreeg wat ik wilde. Vrijwel meteen! Hoe dan?

Allereerst gaf Vriend me al een cadeau voor Valentijnsdag: een weekendje Brugge. Super lief en super leuk, zeker omdat we normaal gesproken niet aan cadeaus doen met Valentijnsdag. Maar helaas waren we allebei ziek (en vooral ik) in het weekend dat we wilden gaan dus kwam het er niet van. Nu staat het op de planning voor als mijn vriend klaar is met het drukke televisieprogramma waaraan hij werkt. Waarschijnlijk is dat juni. Dus dat is nog steeds ver weg!

En toen Whatsappte mijn vader, onverwachts. Of Vriend en ik het weekend van 3 maart een weekendje mee willen skiën in Winterberg, in Duitsland. Ehmm… ja?! Na wat geregel hier en daar, besloot ik op vrijdag al mee te gaan skiën, en komt vriend ’s avonds na het werk aan. Dan gaan we zaterdag en zondag de hele dag skiën, en rijden we zondagavond weer terug zodat we op maandag gewoon weer allebei op het werk kunnen zijn. Mijn ouders en zusje blijven dan nog een dag. Tsja, de geneugten van een contract hebben op je werk. Bij ons is het simpelweg zo dat als je een dag niet werkt, dat je een dag geen geld verdient. Dus dan probeer je zo min mogelijk te missen!

Vrijwel meteen na het besluit te gaan was ik verbaasd. Hoe kon dit nou ineens allemaal zo snel? En toen dacht ik terug aan de posts die ik geschreven had. En aan het plaatje van een wintersportgebied dat ik op mijn visionboard heb hangen (yes, really) en waar ik dus elke dag onbewust wel een paar keer naar kijk. The Law of Attraction works.

Ik ben dit weekend dus skiën, gaan jullie nog iets leuks doen?

Bron foto’s: fitspooration.blog.no, elinerners.blogg.se

4 gedachten over “The Law of Attraction, it works

Geef een reactie

