My week in pictures #15

Joehoe! Ik zit nu in Duitland. En ben lekker aan het skiën. Tenzij ik van een afgrond af ben geskied, dan niet natuurlijk. Maar daar gaan we maar even niet van uit. Afgelopen week stond in het teken van tikken, tikken, tikken. Vooral voor mijn blog (vooruitwerken!), en voor een tijdschrift. Ook heb ik weer lekker gekookt en nieuwe receptjes uitgeprobeerd! Kijk je mee naar mijn week?

2013-02-22 16.52.05
ERMAHGERD. Zo schattig. Dit naast je op je bureau wil je elke dag wel.


2013-02-22 17.13.01
Ze helpt zelfs mee met de was ophangen. No seriously, het is een van haar favo plekjes om te liggen. Recht op de netgewassen zwarte was, natuurlijk.


Ik maakte deze week bananenbrood. Mjam!


En kreeg een heel leuk kaartje van mijn beste vriendinnetjes dat ze me missen in Brabant. Ik hun ook 😦

2013-02-25 12.38.10
Maandag was ik weer op de redactie voor een goede vergadering. Mijn lunch bestond uit een grillbroodje met geitenkaas en honing, en een tomatensoep met room.

2013-02-25 13.38.30
En die bak met koetjesrepen… daar moest ik er ook eentje van proberen.

2013-02-22 19.26.53
Dinner: pizza! Mjam. Met paprika, champignons, olijven en ui.


Ik at ook Indiaas deze week. Zo lekker en simpel. Ik koop gewoon zo’n pot met saus bij de Albert Heijn, en gooi er welke groenten dan ook in. Easy peasy!

2013-02-26 16.00.23
Healthy snacktime!

2013-02-26 21.55.02
Maar zondigen mag af en toe ook. Vriend had hieronder gemalen banaan met nootjes gestopt. Had ik al gezegd dat ik dol op hem ben?


Ik probeerde deze week een voorverpakte soep uit van Unox. Paprika-courgette met room. Nou, dat wàs me toch lekker! Die ga ik vaker nemen als ik geen tijd heb om te koken.


Ik blogte de afgelopen dagen ook nog flink vooruit, met twee receptjes en deze weekly diary, zodat ik een weekendje weg kan op wintersport. Wat is dit nou? Haha. Morgen online!

2013-02-27 17.07.58
En ik droeg afgelopen week een nieuwe top die ik heb gekocht van H&M. Maar tien euro(!). Ik ben er helemaal verliefd op.

Ik denk niet dat ik maandag een blogje online zal hebben (ik kom zondagavond laat pas terug en moet maandag meteen vergaderen), so forgive me.

Wat hebben jullie afgelopen week gedaan?

2 gedachten over “My week in pictures #15

Geef een reactie

