Blog update

Zo, na een week sporadisch bloggen is het tijd om eens wat meer uitleg te verschaffen denk ik. Ik heb namelijk besloten dat ik voortaan in plaats van dagelijks om de dag een update ga plaatsen. Dit omdat het voor mij niet te doen was om naast mijn werk ook nog elke dag een blogpost te schrijven. Ik kreeg er steeds minder plezier in, en begon blogposts af te raffelen ‘zodat ze maar online stonden’. Dat is voor mij niet de insteek en bedoeling van een blog. Ik blog over dingen die ik leuk vind. Dingen die ik wil delen. Niet omdat het moet. Daarom heb ik besloten om voortaan om de dag te bloggen, iets wat me tot nu toe heel erg goed bevalt.

Ik heb ook eens nagedacht over de dingen waarover ik graag blog. En daar kwamen een aantal dingen uit naar voren: boeken, films en recepten. Dat houdt niet in dat ik niet meer over andere dingen blog (natuurlijk wel!), maar dat zullen waarschijnlijk de belangrijkste updates worden. En dan vooral de recepten! Want sinds ik vegetariër ben, is er een wereld voor me opengegaan die ik graag met jullie wil delen. Ik merk dat ik het misschien wel het leukste vindt om nieuwe recepten te proberen en deze met jullie te delen. Ik hoop dat jullie van mijn recepten en blogs genieten, en begrijpen dat ik deze keuze heb gemaakt. Het voelt als een last die van mijn schouders valt om niet elke dag op mijn to do list ‘blog schrijven’ te hebben staan, als ik al een drukke werkdag voor de boeg heb. Het schept rust, iets wat ik steeds meer in mijn leven en hoofd probeer te creëren.

Kusjes!

2 gedachten over “Blog update

  1. Dat klinkt als een goed besluit. Als je alleen maar blogt ‘omdat er eentje online moet’, dan gaat het plezier er op den duur toch vanaf. Ik ben benieuwd naar je komende posts, zelf eet ik heel weinig vlees dus ben benieuwd naar je vegetarische recepten!

Geef een reactie

