Film: The Kids are All Right

Een film die al eeuwen op de dvdstapel lag, en die we steeds maar niet keken. Waarom niet? Mark Ruffalo speelt erin, for God’s sake! (I ❤ Mark). En dan was hij ook nog eens voor 4 Oscars genomineerd. Afgelopen week kwamen we er eindelijk eens aan toe. En wat vonden we ervan?
Nic en Jules zijn twee lesbische vrouwen die al jaren een gelukkige relatie hebben. Ze hebben zelfs een zoon en een dochter, die uit kunstmatige inseminatie geboren zijn. Op een dag besluiten zij dat ze hun ‘echte’ vader willen leren kennen. Als de oudste van de twee jarig is, introduceren ze hun vader in het gezin. Dit zorgt voor heel wat problemen en scheve verhoudingen.

Ik vond dit best een leuke film om te zien. Niet schokkend fantastisch, maar makkelijk om te kijken. Er wordt goed in geacteerd en er zit een heel leuke grappige plottwist in het verhaal. Ik vond het verhaal wel iets aan de lange kant, en het einde wat tegenvallen. Maar verder vond ik het leuk om te zien. Ik vond vooral Julianne Moore erg leuk en goed. Ik wist helemaal niet dat zij zo (onbedoeld?) grappig kon zijn. Verder werd ik vooral heel erg jaloers van het feit dat het altijd zulk lekker weer is in Californië! Bah 😦 Ik wou dat ik daar woonde!

Al met al was het best een lekkere film voor een avondje op de bank. Ik zou hem waarschijnlijk niet nog eens kijken, behalve voor Markie Mark, maar het was echt een prima film.

Hebben jullie ‘The Kids are All Right’ gezien?

Bron foto’s: themoviejerk.co.uk, ruthlessculture.com

Geef een reactie

