Writerinheels 1 jaar!

3083340755_71af8762d4_b

Hiep hoi!

Ik ben inmiddels terug van vakantie, en zat net klaar om mijn eerste post te gaan schrijven sinds terugkomst, toen ik een klein oranje meldinkje zag in mijn ooghoek: Writerinheels bestaat 1 jaar! En wat is er in het afgelopen jaar veel gebeurd. Een jaar geleden studeerde ik af, en zocht ik na een hele tijd weer eens een blog waarop ik mijn ei kwijt kon. Ik zocht lang naar een vorm waarin ik het kon gieten, en vond pas de laatste maanden iets waar ik écht vrolijk van word: gezonde dingen maken die smaken alsof ze ongezond lekker zijn. Het delen van (meestal) andermans recepten en soms mijn eigen creaties maakt me blij. Ik heb veel geleerd over fotografie en bloggen, dingen die me in de toekomst alleen nog maar meer kunnen helpen. Daarnaast wil ik deze post ook vooral aangrijpen om mijn lezers te bedanken. Ik had nooit verwacht überhaupt lezers te krijgen, en nu heb ik zelfs vaste volgers. Mensen die mijn blog bekijken als ik blogloos op een campingbedje een boek lig te lezen. En nog reageren ook! Zo leuk! Ik ben jullie allemaal ontzettend dankbaar!

Wat je kunt verwachten de komende tijd? Ik las een boek over de voedselindustrie die ik voor je review, en duik vanavond voor het eerst sinds mijn terugkomst van vakantie weer in de keuken. Ik heb al een heerlijk receptje van een collega-blogger op het oog. Let the cooking begin!

Liefs,
Milou

Photo Credit: <a href=”http://www.flickr.com/photos/78011127@N00/3083340755/”>ginnerobot</a&gt; via <a href=”http://compfight.com”>Compfight</a&gt; <a href=”http://www.flickr.com/help/general/#147″>cc</a&gt;

11 gedachten over “Writerinheels 1 jaar!

Geef een reactie

