Hotspot: Sushi Today

Y’all know I love sushi. Echt, je kunt me bijna niet blijer maken dan me meenemen naar een all you can eat sushi-restaurant. Er is iets met de combinatie versie vis en eat all the food you see, dat me in een trance brengt waar ik maar slecht uitkom. Met als gevolgd dat ik tonnetje rond weer naar buiten loop. Het leuke van het concept is wel dat je veel verschillende dingen kunt proeven, die je anders nooit zou eten. En omdat er zoveel sushirestaurants zijn, heb ik altijd weer een goed excuus om een nieuwe te proberen. Dit keer: Sushi Today bij Stadion Galgenwaard. Op aanraden van een vriendinnetje.
Het dinertje was eigenlijk een verlaat valentijnsdagcadeau/anniversary. Op de 24e waren Vriend en ik namelijk 4,5 jaar samen. Alleen op die datum had Vriend andere plannen *grom*, wat op zich logisch is omdat we meestal de halve jaren niet vieren. De dag erna bleek het echter FC Utrechtdag te zijn. MY GOD. We reden een half uur rond voordat we eindelijk een parkeerplaats vonden!

De ruimte zelf is vrij groot, maar niet ongezellig. Het is er eigenlijk net iets te donker naar mijn smaak, maar toen ze later de schermen bij het raam omhoog deden, viel dat wel mee. De kaart gaf veel keuze, ik eet normaal gesproken alleen nigiri, rolls en wat visgerechtjes van de grill of iets dergelijks. Er was veel variatie.

De presentatie van de sushi zag er eerlijk gezegd echt niet uit. Het zag er allemaal uit zoals ik het ook zou doen als ik thuis was: een beetje slordig. Zeker niet de mooiste sushi die ik ooit op heb. Maar de smaak was wel erg goed. Bij de mango-zalmrol moest ik bijna huilen. ZO LEKKER. En dat was eigenlijk wel het geval bij de meeste sushi die ik daar at.

O ja, probeer jezelf een beetje in te houden en nog een miniscuul gaatje over te houden, want Oh Lord: er is ook een toetjesbar. Inclusief mininegerzoenen, tiramisu, chocolademousse, spekkoek, een chocoladefontein en ijs. I died.

De prijs ligt iets hoger dan van de andere tentjes waar ik geweest ben in Utrecht, tot nu toe. Maar dat vond ik niet zo’n probleem. Ik denk dat ik hier nog wel eens terugkom. Maar dan als er geen happening is in het stadium.

Eet jij wel eens bij Sushi Today?

Bron foto: iens.nl, xfashionfanatic.blogspot.com

3 gedachten over “Hotspot: Sushi Today

  1. Jummie! Ik houd zoveel van sushi. Ik maak het alleen altijd zelf, want dan weet ik zeker dat ik genoeg vegetarisch aanbod heb. Van de sushi restaurants hier in de buurt (in het oosten des lands) vind ik dat altijd lastig inschatten.

Geef een reactie

